John Jørgensen ApS
Vi indledte processen med et grundigt opstartsmøde med virksomheden for at forstå deres specifikke behov, arbejdsopgaverne i stillingen og virksomhedens kultur. Dette gav os et solidt fundament for at kunne identificere den rette profil. Vi udarbejdede en stillingsbeskrivelse, som blev sendt til godkendelse, inden den blev offentliggjort.
Herefter tog vi os af hele rekrutteringsprocessen, inklusiv annoncering, modtagelse og screening af ansøgninger samt afholdelse af indledende telefonsamtaler. Vi gennemførte 10 telefonscreeninger med potentielle profiler for at sikre, at deres kompetencer og ønsker matchede virksomhedens behov. Vi udvalgte de 5 mest lovende profiler og arrangerede samtaler mellem dem og virksomheden. Undervejs fungerede vi som sparringspartner og rådgiver, men den endelige beslutning blev truffet af virksomheden.
Efter første samtaler blev to profiler inviteret til en anden samtale uden vores tilstedeværelse, men vi bakkede op som rådgivere undervejs i kontraktforhandlingen. Processen resulterede i en ansættelsesaftale, hvor både virksomheden og den nye profil var fuldt tilfredse.
Gennem en struktureret og grundig rekrutteringsproces lykkedes det at finde en profil, der matchede både de faglige krav og den kulturelle profil hos Vognmandsfirmaet John Jørgensen. Den nye regnskabschef og driftsansvarlige er allerede i fuld gang med at bidrage til virksomhedens drift og udvikling, og samarbejdet mellem virksomheden og os blev afsluttet med stor tilfredshed hos alle parter.
Vognmandsfirmaet John Jørgensen udtrykte stor tilfredshed med den professionelle og grundige rekrutteringsproces. De fremhævede især, hvor godt den valgte profil passer til virksomheden.
